Zaloguj się

Pierwszy Raz?

Koszyk 0

close

Twój koszyk

jest pusty

Twoje korzyści

2 lata gwarancji
arrow
dostawa gratis
arrow
dostawa od 24h
arrow
jakość premium
arrow

Filtruj

close

Menu

close

Rozmiary

close

Menu

Sortuj

close

Sortuj wg domyślnie

Ulubione 0

close

Brak ulubionych produktów

Twoje korzyści

2 lata gwarancji
arrow
dostawa gratis
arrow
dostawa od 24h
arrow
jakość premium
arrow
logo

Klienci

Regulamin

  1. 1. Nasz sklep jest sklepem internetowym działającym pod adresami internetowymi: www.goldengloves.pl, oferującym produkty polskiej marki GOLDEN GLOVES, zwany jest w dalszej części Regulaminu „Sklepem”.
  2. 2. Właścicielem Sklepu jest Golden Gloves Dominik Sroka z siedzibą w Opolu.
  3. 3. Produkty oferowane w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są fabrycznie nowe i posiadają oryginalne opakowanie.
  4. 4. Warunkiem korzystania z usług Sklepu, w tym warunkiem dokonywania zakupów, jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Klient proszony będzie o zapoznanie się i akceptację treści Regulaminu przed dokonaniem Zamówienia.
  1. 1. Wszelką korespondencję związaną z realizacją Zamówień, w tym w szczególności korespondencję i przesyłki związane dokonywaniem zwrotów towarów w związku z odstąpieniem od umów, a także reklamacje towarów w tym przesyłki związane procedurą reklamacji należy przesyłać w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu email: ???
  2. 2. Korespondencja zwrotna Sklepu będzie przesyłana do Klienta w drodze elektronicznej na adres e-mail Klienta podany w trakcie składania Zamówienia.
  3. 3. Nasz konsultant służy Państwu pomocą od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w pod numerem telefonu 792 615 675 oraz drogą mailową: ???
  4. 4. Kontaktując się z nami, przekazujesz nam swoje dane osobowe, które będą wykorzystywane w celu obsługi Twojego zapytania. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności.
  5. 5. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Golden Gloves Dominik Sroka. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności.
  1. 1. Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na stronie Sklepu. Zamówienia składać należy za pośrednictwem Sklepu (www.goldengloves.pl). Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zrealizuj zamównie”.
  2. 2. Złożenie Zamówienia i zakup towaru w Sklepie może nastąpić z pominięciem procedury rejestracji lub być poprzedzone elektroniczną rejestracją w Sklepie, poprzez stworzenie swojego indywidualnego konta Klienta. Sposób wykorzystywania danych osobowych Klientów Sklepu wyjaśniony jest w Polityce prywatności. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed złożeniem Zamówienia.
  3. 3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  4. 4. Jeżeli Zamówienie zostało prawidłowo wysłane Sklep potwierdza jego przyjęcie poprzez przesłanie do Klienta drogą elektroniczną, na podany adres e-mail, potwierdzenia przyjęcia Zamówienia wraz z jego specyfikacją. Aby Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu zostało zrealizowane, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.
  5. 5. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem. Utrwalenie zawartej umowy sprzedaży następuje poprzez udostepnienie niniejszego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu, przesłanie Klientowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz dołączenie do zrealizowanego Zamówienia dowodu zakupu towaru.
  6. 6. Sklep rozpocznie realizację Zamówienia tego samego dnia roboczego w przypadku dostępności towaru w Sklepie oraz otrzymania przez Sklep prawidłowo wypełnionego Zamówienia do godz. 12.00 (???)w dniu roboczym, z zastrzeżeniem, że w przypadku płatności przelewem Sklep rozpocznie realizację Zamówienia od momentu wpływu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu podany w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia. (???)
  7. 7. W przypadku otrzymania przez Sklep Zamówienia po godz. 12.00 w dniu roboczym lub w innym dniu, Sklep w przypadku dostępności towaru w Sklepie rozpocznie realizację Zamówienia w najbliższy dzień roboczy.(???)
  8. 8. W przypadku braku dostępności towaru w Sklepie w dniu otrzymania przez Sklep Zamówienia, Sklep poinformuje w drodze mailowej Klienta o przewidywanym terminie dostępności towaru.
  9. 9. Zamawiający w trakcie procedury zamawiania proszony będzie o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz jego realizacji.
  10. 10. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, wysyłane będzie w dni robocze. Jednakże jeżeli Klient nie otrzyma wiadomości email z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia w terminie 1 dnia roboczego od dnia złożenia Zamówienia proszony jest o kontakt z konsultantem Sklepu.
  1. 3. W przypadku wyboru opcji wysyłki towaru, zakupiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w Zamówieniu.
  2. 5. Wysyłka towaru według powyższych zasad dostępna jest na terenie Polski. Wysyłki poza granice Polski muszą być każdorazowo uzgadniane z konsultantem Sklepu w formie elektronicznej przed dokonaniem zakupu w Sklepie.
  1. 1. Ceny towarów oferowanych na stronie internetowej Sklepu podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki towaru. O łącznej cenie, wraz z podatkami, towaru będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach przesyłki Klient jest ponadto informowany w trakcie procedury składania Zamówienia.
  2. 2. Sklep wystawia na zakupione towary fakturę VAT lub paragon.
  3. 3. Płatności dokonywane w naszym Sklepie są w pełni bezpieczne.
  4. 4. Sklep udostępnia Klientowi następujące, możliwe formy zapłaty za zakupiony towar:
    • 1) zapłata gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym,
    • 2) zapłata przy odbiorze przesyłki („płatność za pobraniem”),
    • 3) zapłata przedpłatą – przelewem zwykłym na konto bankowe Sklepu,
    • 4) zapłata poprzez system PayU,
  5. 5. W przypadku dokonywania płatności w formie przedpłaty lub poprzez system PayU, termin na dokonanie płatności wynosi 3 dni od dnia złożenia Zamówienia. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.???
  6. 6. Obsługę płatności poprzez system PayU prowadzi: PayU Spółka Akcyjna zarejestrowana jest przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399, NIP 779-23-08-495.????
  1. ???
  1. 1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w §7 pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej na adres email: zwroty@goldengloves.pl
  2. 2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku do Regulaminu (zał. 1) oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu w zakładce Zwroty i reklamacje. Gdy Klient odstąpi od umowy w drodze oświadczenia złożonego w formie elektronicznej Sklep po otrzymaniu od Klienta ww. oświadczenia, niezwłocznie potwierdzi Klientowi fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Potwierdzenie zostanie wysłane w drodze elektronicznej na adres e-mail Klienta.
  3. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    • 1) dla umowy, w wykonaniu której Sklep wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) - od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego egzemplarza towaru, partii lub części, albo polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
    • 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  4. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  5. 5. Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sklep dokonuje zwrotu płatności przelewem, chyba że Klient zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Klienta, Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. 6. Klient ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  7. 7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego w Sklepie towaru. Wskazane jest, aby towar odsyłany był do Sklepu w oryginalnym opakowaniu.
  8. 8. Klient ponosi następujące koszty związane z odstąpieniem od umowy:
    • 1) Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu tzn. koszty odesłania towaru do Sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych „za pobraniem” oraz
    • Koszty dostawy towaru do Klienta przekraczające podstawowy koszt przesyłki. Jeżeli Klient przez zakupie towaru wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep tj. przekraczający podstawowy koszt przesyłki, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. 9. Realizując obowiązek wynikający z ustawy o prawach konsumenta Sklep informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    • 1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    • 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • 3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • 4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • 5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • 6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • 7) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  1. 1. Sklep oferuje tylko oryginalne produkty najwyższej jakości. Sklep sprzedaje artykuły fabrycznie nowe.
  2. 2. Sklep obowiązany jest dostarczać Klientowi towar bez wad.
  3. 3. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy w ramach rękojmi są określone przepisami kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi oraz uprawnień Klienta określone są także na stronie Sklepu w zakładce: „Reklamacje i zwroty.”
  4. 4. Procedura reklamacji:
    • 1) Zgłoszenie reklamacji (rękojmia) może zostać dokonane przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu email: zwroty@goldengloves.pl
    • 2) Towar będący przedmiotem reklamacji prosimy odesłać lub osobiście dostarczyć na adres: Golden Gloves Dominik Sroka, ul Piotrkowska 10a/5, 45-305 Opole, z dopiskiem „reklamacja”. Koszt dostarczenia do Sklepu reklamowanego na podstawie rękojmi towaru pokrywa Klient, z zastrzeżeniem, że w przypadku uznanej reklamacji, Sklep odsyła towar na własny koszt.
    • 3) Reklamacja powinna zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane Klienta (imię i nazwisko zamawiającego), wskazanie reklamowanego towaru oraz opis przedmiotu reklamacji wraz z opisem okoliczności i daty wystąpienia wady. Wskazane jest dołączenie do przesyłki dokumentu potwierdzającego, że reklamowany towar został zakupiony w Sklepie, w określonej dacie zakupu, w szczególności paragonu lub faktury potwierdzających zakup wadliwego towaru albo potwierdzenia zapłaty za zakupiony towar.
    • 4) Reklamacje zawierające, pełne dane niezbędne do ich rozpatrzenia, będą rozpatrywane przez Sklep w terminie do 14 dni od dnia ich otrzymania przez Sklep. Klient otrzyma odpowiedź na reklamację w wyżej wskazanym terminie. Odpowiedź na reklamację będzie przekazana Klientowi w drodze elektronicznej na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail.
  5. 5. Uwaga: Rękojmi nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, na skutek niezgodnej z instrukcją obsługi, konserwacji i użytkowania towaru oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika, jeżeli uszkodzenia te powstałe na skutek korzystania z towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
  6. 6. Świadczenia w ramach rękojmi: W ramach udzielonej rękojmi, towary, których reklamacja zostanie uznana przez rzeczoznawców Sklepu za zasadną, zostaną przez Sklep naprawione, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, zostaną wymienione na towar wolny od wad. Jeśli wymiana nie będzie możliwa z powodu braku identycznego towaru w magazynie Klient zostanie o powyższym poinformowany i będzie miał możliwość wymiany towaru na podobny, a jeżeli odmówi otrzyma zwrot wpłaconej ceny sprzedaży towaru.
  7. 7. W przypadku uznanej reklamacji, Sklep odsyła towar na własny koszt. W przypadku nieuznanej reklamacji towar może być odebrany przez Klienta osobiście w Sklepie, pod adresem określonym w Regulaminie lub odesłany na koszt Klienta, stosownie do uzgodnień z konsultantem Sklepu.
  8. 8. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt Sklepu, chyba że było to wcześniej ustalone poprzez e-mail lub telefonicznie z konsultantem Sklepu bądź wynika z obowiązków wynikających z przepisów prawa.
  1. W trakcie procesu rejestracji Klient będzie proszony o wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Właściciela Sklepu jego danych osobowych, niezbędnych dla procesu realizacji Zamówienia oraz w celach przesyłania informacji handlowej Sklepu. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych, także cofnięcia wyrażonej zgody. Administratorem Sklepu jest Golden Gloves Dominik Sroka, ul. Piotrkowska 10a/5, 45-305 Opole, NIP : 7542862641 REGON: 381775450. Szczegółowe regulacje dotyczące polityki prywatności znajdują się tutaj. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail rodo@goldengloves.pl
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod m.in. następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem może w szczególności: zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygniecie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, albo uzyskać bezpłatna pomoc w sprawie rozstrzygniecie sporu miedzy Klientem a sprzedawcą korzystając z pomocy powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  1. 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827) wraz z późniejszymi zmianami, przepisy kodeksu cywilnego, w szczególności przepisy dotyczące podstaw i zakresu odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. 2. W stosunku do konsumentów spory związane ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
  3. 3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy, a pozostałe postanowienia pozostają w mocy w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo.
  4. 4. Sklep zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, w szczególności z ważnych przyczyn takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobu dostaw lub płatności, z zastrzeżeniem, iż zmiany te w stosunku do Klientów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania. Powyższe oznacza, iż w przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umowy sprzedaży, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na złożone Zamówienie, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
  5. 5. Wprowadzone zmiany do Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu.
  6. 6. Data opublikowania niniejszego Regulaminu: 28.06.2019 r.